Startpagina Akkerbouw

VLAM versterkt via nieuwe campagne het inlands kopen

VLAM start een campagne om de reflex om inlands te kopen te versterken. Deze sectoroverkoepelende campagne wordt uitgerold voor 3 jaar en loopt via online kanalen.

De missie van VLAM is de Vlaamse landbouw-, tuinbouw en visserijproducten te promoten. Dit gebeurt zowel naar consumenten als voedingsprofessionals op allerlei manieren en via talrijke kanalen. De spil in de communicatie is het zeer succesvolle kookplatform www.lekkervanbijons.be, met meer dan 1 miljoen bezoeken per maand, en alle communicatie draagt de signatuur ’Lekker van bij ons’.

3 jaar durende campagne

VLAM schakelt in...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement
Meest recent Bekijk al het nieuws >

Lees ook in Akkerbouw

Meer artikelen bekijken