Startpagina Auto

In de hoofdklasse

De D-Max is niet meer. Het nieuwe model van de kleine Japanse fabrikant heeft niets te maken met zijn voorganger. Nieuw design, nieuwe technologie, nieuwe apparatuur: de D-Max verandert alles en heeft nieuwe ambities. We hebben het geluk gehad om het allereerste model te testen dat op Europese bodem aankwam.

H oewel hij nogal bescheiden blijft in vergelijking met de grote namen op de markt van pick-ups zoals de Ford Ranger, Nissan Navara en Toyota Hilux, heeft de Isuzu D-Max onder zijn trouwe clienteel een zekere reputatie opgebouwd als een dappere werker. De klantenkring zou blij moeten zijn met de komst van een nieuwe generatie die, zo wordt ons beloofd, nog werkbekwamer zal zijn dan zijn voorgangers. Met name de doorwaadhoogte is...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement
Meest recent Bekijk al het nieuws >

Lees ook in Auto

Hongqi E-HS9: de Chinese Rolls-Royce?

Auto Het merk Hongqi was ooit voorbehouden voor de Chinese elite, maar nu komt het naar België met de E-HS9, een indrukwekkende en nogal opzichtige elektrische SUV met 7 zitplaatsen. Is dit genoeg om de concurrentie op een niche-markt aan te gaan?
Meer artikelen bekijken